Kalle och chokladfabriken

Det blev att se på Kalle och chokladfabriken för min del ikväll. Den var konstig men dock ganska underhållande! :) Det var skönt att se en lite oseriös film där man inte behöver hänga med till 100% hela tiden. På minussidan har vi dock att Johnny Depp inte är det minsta het i filmen. Han är otroligt ducktig dock, men inte alls särskillt attraktiv :P.


Sitter och funderar på vad jag ska göra härnäst... jag är väldigt sugen på glass så jag överväger att plocka fram chokladglassen jag har här hemma! :) Är dock inte alls hungrig, är ganska mätt egentligen. Så glass , inte glass?
Kanske ska vänta en stund och se om jag blir hungrig! :) Borde dock sova snart så att morgondagen kommer snabbare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0