Nostalgi

Haha, måste bara skriva igen bara för att jag blev så lycklig nyss! :P Sitter och halvtittar på tv samtidigt som jag sitter vid datorn. Det är ingenting av värde på någon kanal så jag slår över på MTV trots att jag aldrig tittar på det normalt. Då börjar de spela en av Backstreet Boys gamla godingar : Larger than life! Jag såg den och kunde inte låta bli att småfnittra för mig själv. Videon är ju så dålig!!! Låten gillar jag, hallå det e ju BSB, men videon handlar ju om ingenting. De dansar runt i rymden med konstiga dräkter.
Jag gillar dock dansen alla dansar med en massa folk i ett stort rum, men ett stort minus till AJ's magtröja han har på sig. WHY? :P Skyller på 90-talet. Haha!

Lägger in videon här i bloggen. Titta och njut eller titta och skratta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0