Irriterat Arkiv X fan

Det här inlägget skrev jag inatt just innan jag skulle sova. Sen när jag skulle publicera det ville min dator inte. Den hakade upp sig och bråkade osv osv, jag startade om den men då fick jag inte igång internet. Efter måånga försök gav jag upp. Så jag publicerar det nu istället.
___________________________________________________________________________________

Jag är helt slut så nu ska jag gå och lägga mig, orkar inte vänta på Arkiv X som jag hade planerat. Jag blir så jävla sur också!!! Först när de började sända säsongen gick det klockan 01.05, det är ju inte såå jävla sent. Sen av någon konstig jävla anledning så sköt TV4 upp det lite så det sändes 01.25 istället. Jaja, tänkte jag... det funkar väl det med. Men NU! Nu är jag fan förbannad!! Gick in och kollade om det var något kvar på säsong 1 eller ifall säsong två börjat... (de sänder fortfarande säsong 1 - tre avsnitt kvar) vet ni vilken tid det börjar nu!? 01.50!! Fattar ni hur sent det är!? På vardagarna!!! Jag som oftast ska upp till skolan eller nåt annat dagen efter, förstår ni vad det gör med mig!? Och som det stooora Arkiv X fan jag är kan jag ju inte låta bli... Jag måste ju titta. Så när säsong två börjar (om de ens kommer visa den det vet jag inte) då kommer jag att vara så trött och så förstörd varje vardag. Får ju skylla mig själv, jag vet... Men varför va de tvugna att ändra tiden!? Jag hoppas, hoppas att detta bara är ett dumt litet undantag och att de återgår till normaltid sen.

Nu ska jag sova.
God natt.


Fina raka hjärtan va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0