Aj aj

Det blev ingen innebandyträning för min del idag... När jag kom hem ställde jag mig och diskade vilket slutade med att jag råkade skära upp ett djupt jack i fingret med min vassaste kökskniv. Det blödde som fan och mina grannar fick hjälpa mig att plåstra om mig! Tur att jag har snälla grannar! :P De hjälper mig ut ur källaren när jag blivit inlåst där, de plåstrar om mig när jag är klantig... Tack! Haha!

Imorgon ska jag på bio och se New moon!! :D Äntligen, som jag har längtat!! :D


bilden är tagen från: posh24.com

Kommentarer
Postat av: Jess

Alltså näe... blä för fjunskägget på bilden... han ser ut som en junkie, som vanligt :P bara att googla taylor lautner så får man upp massor med fina bilder ;) visserligen är han rätt ung på många men... :P

2009-11-24 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0