Det blev en tvådagars i helgen

Jag har inte bloggat på hela helgen ser jag. Var ute med grabbsen i fredags, hade roligt större delen av kvällen men en liten incident hade en del ångest med sig senare.
I lördags var jag barnvakt åt Mattias hela dagen, jag var trött som fan efter minimalt med sömn så jag tvivlar på att jag var världens roligaste barnvakt den dagen. Dålig på att laga lunch var jag också... haha! :P
På kvällen var jag bjuden på adventsmiddag / lilla jul hos mamma tillsammans med brors familj, mammas sambos syster och hennes familj plus hans föräldrar. Det var riktigt trevligt och maten var galet god. Var en liten tjej där på 5 år som var bedårande söt, en riktig liten prinsessa! :)
Det blev utgång för mig även den kvällen efter middagen. Förfest hos John med en jääävla massa folk. Vi var 4 tjejer och kanske 15 killar, så man hade ju lite ögongodis! Haha, dock bringade även förfesten lite ångest med sig... men det blev bättre efter några drinkar och när vi kom ut på krogen blev det bra igen!

Idag har jag däremot inte gjort nåt. Legat hemma och slöat! Har läst ut Flickan som lekte med elden nu iallafall och ser fram emot att svägerskan ska få hem filmen till veckan. Vi får ta en filmkväll så fort som möjligt! :)

Nu är det dags för sängen. Ska till skolan imorrn mellan 10-12, sedan är det innbandyträning i byn som gäller!
Natti natt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH bilden snygging? ; )



EC

2009-11-30 @ 12:12:42
URL: http://emmacorneliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0