Trerätters

Gårdagen var riktigt lyckad, till en början iallafall! Jessi hade varit väldigt kreativ och bjöd på en trerätters middag. Till förrätt var det ungsbakade rödbetor med getost? (var det getost?), till varmrätt sushi som hon hade gjort själv och det var riktigt, riktigt gott och till efterrätt hemmagjord glass... tre olika sorter tror jag allt! Väldigt lyckad middag måste jag säga!

Bordsdekoreringen var galet snygg


Jag hade tänkt lägga upp en bild till men min dator slutade sammarbeta med mig... hoppas bara att den går med på att publicera detta inlägg.

Nu ska jag se CSI och äta upp resten av min pizza! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan pumpan skulle ha fått stå framme också! ;) typ i fönstret... Blir det jobb imorgon också eller?

2009-11-02 @ 21:02:38
Postat av: Storebror

Gick det att äta med tänderna?

När kommer bilder på klädseln?

2009-11-02 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0