Jag? Träna!?

Jaa, vad har lilla jag gett mig in på nu? Joo, jag var så dum att jag gick med på en deal med Jessi. Hon har försökt övertala mig att komma och träna innebandy med dom några gånger men jag har alltid avböjt, har skyllt på att jag inte har några skor och ingen klubba. Så idag pratade vi så vänligt i telefonen och hon föreslog ännu en gång att jag skulle komma och träna med dom, jag kom ännu en gång med argumentet att jag inte har några skor. Då säger hon någonting i stil med: "Så du menar alltså att problemet ligger i att du inte har skor? Men om jag fixar fram skor till dig, kommer du och tränar då?" Hmm hmm, nu hade jag ju målat in mig i ett hörn.....

Vad svarar jag på det då? Joo, i en millisekund av DUMHET (ha ha) så säger jag: "Jaaa, fixar du fram skor så kommer jag och tränar!!"
Jaa, vad hände senare under kvällen? Jo, jag fick ett gulligt litet sms där det stod: "Träning kl 19 på torsdag. Skor är fixade ;)" Jaa, då nu gott folk ska Janna träna innebandy på Torsdag.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jess

Kommer att gå så bra sååå! :D innebandy är roligt! tänk på det först o främst ;) vi förväntar oss inga stjärnfall...eller ja fall...o stjärnor... men du vet ;)

2009-11-17 @ 23:29:05
Postat av: Jess

Det kommer gå braaa! Glöm inte att Innebandy är roligt! ;D Vi förväntar oss inga stjärnfall!...eller ja fall... o stjärnor... ;P

2009-11-17 @ 23:34:17
Postat av: Jess

Meh fusk! Jag skrev först ett... sen försvann det... så då skrev jag om det... o nu äre TVÅ! ;) Ser ju iaf ut som att du är poppis o har många som kommenterar din blogg ;) Puss påre innebandyproffset!

2009-11-17 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0