Jävla internet

Min dator har bråkat med mig hela kvällen, har knappt kunna komma in på en enda internetsida... Tillslut gav jag upp, stängde av datorn och la mig i sängen och tittade på CSI istället. Men när jag hade stängt av datorn kom jag på att jag hade saker jag var tvungen att skörda på farmen... så det var bara att starta fanskapet igen. :P Nu fungerar allt mycket bättre och jag kan ju till och med blogga! :)

Imorgon ska jag vara i skolan 10-12 och efter det ska jag ner till stan och träffa min svägerska för en lunchdejt! Vi ska väl göra stan också är det tänkt. Jag ska leta fler julklappar samt att jag vill inhandla någonting nytt till garderoben. Skor behöver jag... Får se hur det blir med det imorrn.

Jag var duktig och promenerade till och från skolan idag! :D Imorgon är planen att jag ska promenera dit iallafall, lär nog ta bussen efter skolan så att Jessika inte behöver vänta på mig så länge.
Faktiskt så var det rätt skönt att gå imorse, trots regnet. Okey, jag hade ett litet moment av väldig irritation och ilska när mobilen hakade upp sig och började bråka, jag tappade saker på marken och jag var blöt i ansiktet av allt regn och knappast ens hälften så söt som jag var när jag lämnade lägenheten. Men jag blev glad igen när jag kom till skolan och fick pusta ut en halvtimme innan resten av min grupp dök upp.
Det gick väldigt bra för oss idag och vi är färdiga med alla förberedelser, nu är det övning som gäller. Jag måste verkligen träna på sångerna, sjunger fel hela tiden. :P

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0