Kommer inte på någon rubrik

Jag orkade inte leta julklappar idag... Jag gick ner till stan och Arbetsförmedlingen för att fråga mig för angående aupairjobb, fick inte mycket hjälp av dom så jag gick hem igen. Kände inte alls för att gå på stan just då.

Förutom det har jag inte gjort mycket idag. Är snart klar med boken jag läser just nu, inte alls många sidor kvar. Så jag tror att jag nu ska krypa ner under täcket och avsluta boken. :)
Imorgon är det skola som gäller. Jag börjar 10 och slutar 14, inte allt för lång dag alltså! Skönt! Vi har gitarrlektion sista timmen vilket gör mig lite nervös.. jag var ju inte så bra på det sist, och jag har inte övat mycket heller. Vet flera som suttit kvar i skolan när vi slutat för att öva, så ambitiös har inte jag orkar vara (nog för att jag kanske skulle behövt det). Jag har dock övat litegrann hemma hos mamma, lånade syrrans gitarr, och jag blev faktiskt lite bättre på det! :P Hoppas det visar sig imorrn. Annars blir det jag som får sitta åtskilliga timmar efter skolan nästa vecka...

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0