Ny frisyr

Jag fick en smärre chock imorse. Jag satt här i lugn och ro, skulle gå in på farmen och hade en timme till godo kvar innan bussen till skolan skulle gå. Då ringer min telefon, det är Sara (en tjej jag pluggar med). Hon berättar för mig att jag inte har missat bussen utan att den är väldigt sen (den åker förbi henne först och sedan förbi min hållplats). Jag tycker ju detta är konstigt eftersom att hon är ute i lite fel tid. Näädå, vi börjar inte alls 10.00 idag som jag trott utan 9.00. Så den tiden bussen skulle vara på min hållplats sitter jag här på min röv jag pillar naveln! Det var bara för mig att kasta på mig alla saker och springa som fan. Tuuur säger jag att bussen var sen, för jag hann! :P Så, ska inte klaga nästa gång bussen är sen.

Snart ska jag iväg på träning, hoppas jag iallafall. Väntar på att få höra någonting om när och hur min syster ska ta sig till byn. Det kommer återigen vara jävligt jobbigt att röra på sig... haha, jag e stel i baksida lår också. Men jag ska försöka göra mitt bästa! :P


Fick en önskan att lägga upp en bild på min nya frisyr. Ska ju dock sägas att det inte ser ut riktigt såhär, det är inte lockigt. Det var bara frisören som var snäll och gjorde korkskruvslockar på mig för att jag alltid velat ha det naturligt! :P Så, mitt hår är fortfarande rakt.

Kommentarer
Postat av: Saga

Snygg du blev :D

2009-11-30 @ 18:28:31
URL: http://sagalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0