Torsdag 26 November - 2009

Nu ska jag strax göra mig klar och gå till skolan. Får se om jag ens behöver vara i skolan idag, det har jag ingen aning om... Ikväll är det innebandyträning som gäller, woohoo! Känner mig inte superladdad sådär för tillfället, men jag vet att efter träningen kommer det kännas bra. Då kommer jag vara jävligt nöjd! Det drygaste är väl att det är ute i Byn och jag tycker alltid att det är ett projekt att ta sig ut dit och sedan tillbaka igen.

Nu ska jag skynda på litegrann och sedan promenera till skolan!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Saga

Jadu, vi ska eventuellt fira Andreas då.. men inget är bestämt. Du kan ju alltid komma efteråt om inte annat :)

2009-11-26 @ 21:33:40
URL: http://sagalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0