Half Light

Jag började se en film för cirka 4 1/2 timme sedan och jag såg nyss klart den. :P Nä, filmen var inte 4 timmar lång men jag började prata med Jessi i telefonen och vi har en tendens att snacka ganska mycket och länge när vi börjar. Så vi pratade i telefonen i ungeför tre timmar och sen fortsatte jag med filmen. :)
Filmen jag såg var en thriller med Demi Moore i huvudrollen som hette Half light, jag tyckte att den var helt OK. Rätt spännande vissa gånger och min puls ökade en del på några ställen, men ibland kändes det som att den var lute väl mycket och rätt överdriven på vissa ställen. Det var en rätt het man med som jag inte sett tidigare i någonting, så det var ju ett pluss! ;) Han verkar dock inte ha gjort så mycket film.

Här har vi honom, brittiske Hans Matheson. Han verkar även ha spelat in en film med Keira Nightly som heter Doctor Zhivago. Den har jag då aldrig hört talas om! :S

Nu ska jag sova! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0