Snabba casch till Hollywood

Som jag skrev tidigare så läste jag ut Snabba cash igår. Jag valde att läsa den nu pga att den gått på bio nyligen och jag är sugen på att se filmen. Men när en film är baserad på en bok (och om jag vet om att den är det) så måste jag läsa boken först.
Det roliga är att jag läste idag, på push24.com, att man ska göra en verson av den i USA och de har nu skrivit på vem som ska spela en av huvudrollsinnervarana. Det är ingen mindre än... bam bam baaa...


Zac Efron!!

Så jävla kung! Nu ser jag bara fram emot filmen ännu mer! Men först och främst måste jag ju självklart se den på svenska. Det kommer bli roligt att se  hur vi tolkar och väljer att göra filmen jämfört med hur Hollywood tolkar den! Spännande spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0