Äta ute

Angående deltävlingen i Melodifestivalen igår vill jag säga detta:

Sibel var inte alls lika bra live som på inspelningen jag kyssnade på innan, och det är jag glad för! :) Bra att hon inte gick vidare! Jag tycker inte att Pernilla Walgren skulle ha gått vidare till andra chansen, så fruktansvärt töntig låt!

Nu är det bara två veckor kvar till finalen! Spännande!! Jag har dock ingen jättefavorit än. Känner inte att det är något bidrag än som jag verkligen VILL skicka till Oslo, men jag hoppas det ändrar sig och att jag får en favorit lagom till finalen. :)

Ska ta och läsa lite nu och senare diska innan bubben kommer hem. Han åkte in och jobbade imorse. Tror att han jobbar till 15.00 så det är ju inte allt för länge.
Senare ikväll ska jag och syster ut och äta middag med pappa! Vet inte vart vi ska gå än men syster var sugen att prova Allstar och det har jag ingenting emot. Har ätit där en gång tidigare och då var jag riktigt nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0