En helg med bus-barnen

Halloj! Länge sedan jag skrev någonting nu...

Helgen har jag spenderat i Byn tillsammans med svägerskan och brorsbarnen! :) Min bror var i Ö-vik och jobbade med Melodifestivalen. Har verkligen haft det roligt och jag kommer sakna bus-barnen väldigt mycket nu när jag är van att ha dom runt omkring mig hela tiden.

I lördags kom min sötnos ut dit för att leka med oss så vi tog Melvins bobb och gick till pulkabacken, undra vem som hade roligast: Bubben eller Melvin? :P Sen stannade han på middag och såg Melodifestivalen med oss! :) Malin kom också förbi på kvällen så vi hade det trevligt! Malin var snäll och hade bakat en riiktigt god kaka som hon hade med sig.

Just nu väntar jag bara på att bubben ska komma hem från skolan. Tiden går såå långsamt.
Ska läsa en stund tror jag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0