Hos D helt ensam

Hallojsan! Sitter hemma hos D just nu, heelt ensam! :( Han är iväg och får massage på IKSU den lilla turungen!
Vi har varit lediga från skolan idag så vi drog ner på stan. Där träffade vi Malin och gick runt lite. Jag kollade efter kläder på Gina, skulle behöva nya byxor men hittade inga snygga. D fynade dock en ny hårddisk så han var nog nöjd.

Imorgon är det sista dagen på kursen. :( Vi ska redovisa våra låtar som vi jhar skrivit själva... jag vill verkligen inte redovisa min. Fy fan vad pinsamt!!! Ska försöka att få redovisa så fort som möjligt så man slipper sitta och vara nervös hela jävla dagen.

Nu ska jag farma och sedan spela lite Guitarhero medans jag väntar på bubben!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0