Rätt yrke

Jag tycker fortfarande att jag har valt rätt yrke! Hur skönt har det inte varit ute idag? :D Vi har varit ute nu efter mellis och bara njutit av vårsolen. Barnen tyckte ju självklart att det var väldigt roligt att hoppa och rulla i vattenpölarna som ha bildats ute på gården, men vad gör det? Det finns ju galonkläder! :D

Fick helg en dag tidigare denna vecka så nu har jag heeelg! Det skulle tydligen bara vara 5 barn på förskolan imorrn (och det visste dom inte när dom bokade in mig för att jobba) så då skulle det bara vara överflödigt och rätt onödigt att ta in extrapersonal. Lite trist kan tyckas, jag vill ju gärna jobba, men rätt skönt med lång helg också måste jag säga!

Snart vaknas det middag här hemma hos pappsen!

Kommentarer
Postat av: Jess

Huvva va härligt o få jobba på dagis en solig dag! Vill också! Fick du nått påskbord i veckan då? Rulltårtan med lilla kycklingen på är så mycket nostalgi! =)) Inte fy skam o vara här heller, vara ute i solen o få träna varje dag, just nu är vi ju med o testar allt men sen ska vi hålla i passet istället, ska bli spännande! :P duktig är du som tagit upp bloggen igen iaf ;) var inte rädd för o kladda lite kommentarer i våran resedagbok heller! puss o göad påsk!

2010-03-31 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0